God Natt

Idag har de inte hänt mkt :P Började med att mormor å morfar hämtade mig vid 11 för att köra ut mig till Skärhamn, men först in en sveng i stenungsund å köpa busskort mm. Då kom ja på att jag glömt några saker så de va bara att åka hem igen. Så när vi väl kom ut, blev de att åka vidare till affären att handla mat & godis :) de e bra med  mormor å morfar så man slipper köpa massa saker själv ( så som fritidskort haha tack :D ) och som städar lite åt mig  å kör mig överallt ;) Sen har de vart en lugn kväll vid tvn :P De regna ju inte lite förut, så e glad att ja inte tog cykeln till mormor å morfar som jag hade tänkt göra. Men nu tänkte jag kolla Coach Carter som går på fyran å sedan blir de väl att sova.

Sov Så Gott / J.

Kommentarer
Postat av: sofie

ja du får gärna hjälpa mig..kan ta det nästa gång vi e på msn samtidigt.. :)

hur går det i surprise`?

2008-06-15 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0