Träffa Seaside ?

Ändrade lite på bloggen, tänkte att den får vara rosa nu ett tag. Får se hur länge den e de, eftersom ja aldrig blir riktigt nöjd med hur den ser ut "/ men men någon dag blir den säkert bra ;)



Tänkte att man kanske skulle ta en sveng till Seasides träning i Kungälv ikväll :P Saknar dom tjejerna <3 Så jag gick till bussen för att åka hem å hämta min skridskoväska. Så när ja sitter där kommer mormor å morfar så ja slapp bussen å fick åka med dom istället :P Så kom hem lagom till maten, så nu slapp ja laga egen mat idag ;) haha Sen hamnade man då vid datorn, men den e ganska så tråkig, då min dator e ute i skärhamn så får försöka roa mej på pappas tråkiga datorn så gott de bara går. Väntar typ bara på att tiden ska gå :P haha tänkte övningsköra lite med pappa innan de blir att dra till ishallen :P så sen e de då träning 19.30-21.30 sen e frågan bara hur ja tar mej till skärhamn, eller om man kanske ska sova hemma en natt? Jaja jag får väl se hur de blir, de löser ju sig alltid :D


Skriver kanske någon rad sen om ja orkar ;)

Over & Out

/  J.

Kommentarer
Postat av: prutten

jag vill också göra om min blogg, men vet ju inte hur man gör?

2008-06-17 @ 09:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0