Trött efter en lyckad dag

Wow en sån dag, de tar på krafterna att inte vara hemma :P haha började då min utflykt med att hämta Jeffis, dra till Rönnäng plocka upp Madds & Challs :P Ner till banken för att sedan dra vidare mot Ullared. Alla satt nog lite spända å shopping sugna i bilen å bara vänta på att komma fram. Så va vi då tillslut framme, plocka på oss vagnar & korgar å nu va de bara att shoppa loss ;) Haha tänk att man kan köpa så mkt skit, å att de kan vara så kul :D haha Några timmar senare å något mer fyllda vagnar va vi alla fyra betydligt tröttare å drog oss mot kassorna. Några hundra fattigare å mer skit att släpa med oss i bilen :P Å hungriga va vi verkligen, så äta innan dra hem va ett måste ! Sallad, Bakad potatis & Kebab blev de för oss :P Så sen va vi mätta å trötta å de va dax att dra sig hemåt. En sveng in i Stenungsund fick vi också med på vägen hem. Sen va de hem till mig i Skärhamn som gällde. Å vi alla som kännt oss så nyttiga bestämde oss för att ta en promenad :D Mysigt. Sen har ja avslutat med att åka å lämna Jennifer å nu får ja välsnart gå å lägga mig, ska jobba nio imorgon "/ Men de har varit en mkt lyckad dag med trevliga tjejer.!
Tycker om er girls <3

Bilder kommer så småning om ;)

Ha de bäst! / J.


Kommentarer
Postat av: Madds !

Tack för en Underbar dag mina vännor !

Gillar er (L)

2008-06-26 @ 15:17:31
Postat av: Fisen !

Tack Själv ! :D En bra dag med bra tjejer <3

2008-06-26 @ 23:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0