Tisdag och det är sen träning

Så nu va helgen över lika fort som vanligt, och det är redan tisdag. Var ledig från träningen både igår och i söndags. Det var skönt att få vila kroppen lite men idag e de träning 19-23, det är jobbigt med träning till 23 för man är ju helt död imorgon när man ska upp till skolan. Men de finns ju inte så mkt att göra åt den saken, igår va de iaf massa plugg som behövdes göra. Och sov hemma hos Filip, Mysigt :D Hade prov i psykologi idag (gick inget vidare) och redovisning (tal på 20 min) i specialidrotten, de gick väl hyffsat fast jag och Jacqueline (vi gör de ihop) hann inte klart så får fortsätta nästa vecka med, men det känns ändå helt okej. Så nu hamna jag härframför datan innan träningen, men OTH börja på femman nu så ska kolla på de.

Nu är det :
12   dagar kvar till första uppvisningen på Liseberg!
32   dagar tills läger i Österrike!
49   dagar till Julafton !
162 dagar tills jag fyller 19!


Ha det bäst
Puss & Kram  / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0