God Natt ! :)

Så igår va de då en hel dag i B32 i skolan, Jippie ! Älskar att ha data från 8.25-16! Eller inte ! men men det e iaf skönt med ens små raster :P Haha en sveng hem å till tempo å hem å sen kvantum hanns de med på en av rasterna ;) Haha har man tråkigt så har man :P Så efter skolan blev de en sveng till torget med Jacqueline, fick mej en del goda skratt ;) Somnär ja fick henne att gå igenom värsta vattenfallet typ bara för att hon skulle bli körd till Ödsmål xD Haha de va ju lätt värt de :P Så sen drog jag & Filip hem till mig å gjorde inte allt för mkt, å klockan blev sent. Så drog hem till Filip för att sova :) Så till solan idag och under lunchen blev de en sveng till torget med Emma, Jennie, Janna & Frida :) Kul att komma ifrån skolan en stund :P Så hem efter skolan för att äta innan de va dax för träning :P Åkte även å hämtade min nya tv som hade kommit på posten :) Så sen träning i tre timmar, och jag har lyckats slå i mitt knä några gånger så nu e de blått igen, väldigt snyggt måste ja säga.! Men nej nu skaja kolla in min snygga teve å sen sova :D Ha de bäst!



Med min nya teve och datan i sängen lär jag tillbringa all min lediga tid i sängen framöver ;)




 

Sov Så Gott  / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0