God Natt

Så filmen var kanske inte så jätte bra, inte direkt min humor men men vi fick oss iaf en del skratt :P Men de e ju alltid mysigt att gå på bio. Så sen va de då bara att dra sig hemåt å nu har ja bara tagit de lugnt å försökt vila mina ben (som förövrigt e helt döda!) Å nu e de bara en natt kvar! sen börjar allt blisom vanligt igen. Skolan Plugga Träna Sova, Skolan Plugga Träna Sova.. Jag vet ju vad ja har framför mig, hösten är ju inte allt för kul! Men men, det är ju inte allt för långt till höstlovet som tur e :P Men nu kanske de e dax att dra sig mot sängen så man orkar upp imorgon? Eller kankse blir man uppe en stund till? Får se :P

Sov så gott  / J.

Kommentarer
Postat av: Josen

Haha ja läste din kommertar nu och jag säger bara NOOOOOOOOOOOOO är det han som du hade i fysik?!! han är ju heeeelt pantad! XD Ja vi måste samla "the gang" snart ;) å nu när vi går på samma skola så kommer vi se varandra mycket med :) Du måste brätta allt om hur du har det i surprise! Vi ses Pusspuss <3

2008-08-21 @ 22:13:10
URL: http://wallroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0