Hej Hej

Hade då träning i måndags till halv fem å sen va de inte träning förän onsdag kl sju (film kl 6) så de va sjukt skönt med så länge ledigt för både fötter å ben. På tisdagen började jag å mamma med att kolla lite affärer å köpa lite saker, för att sedan dra vidare till floda crossbana där de va tävling för Svante. Gick inget vidare för han men de e ju lag tävling och stenungsund leder fortfarande :) Sen va de hem å sova, för skulle vara i ishallen klockan nio på morgonen för att hjälpa till på lägret (Jippie när man egentligen har långledigt) Så en heldag i ishallen blev de, 9-22. Fick iaf sovit en liten stund i omklädningsrummet innan de va dax för träningen :P Men nu är de äntligen lite lugnare med träningarna bara tre timmar om dagen så man hinner med att göra massa saker på dagarna innan. Inte för att ja gör så mkt igår satt ja bara i soffan å kollade på OS. Eller ja, Jag & Svante va å handlade också :P haha och sen va de då träning. Men nästa vecka då blir de mkt ledigt :P haha onsdag & fredag - söndag :D Så sjukt skönt, synd bara att skolan börjar den veckan. Å vi har dåligt schema ! Usch ! Ska inte bli de minsta kul.. Men nu funderar jag på om ja ska orka mig in till stan å lämna in min mobil på lagning eller inte ? "/ Den e ju väldigt irriterande som den e nu, men egentligen kanske man borde vila upp sig inför ispasset ikväll.. Hmm ja får fundera på de lite. Jaja jag kanske skriver något senare om jag hinner/orkar.

Puss & Kram / J.

Kommentarer
Postat av: melinda

ja vem önskar inte det?! men du är ju så bra i konståkning så va glad över det ;]

2008-08-15 @ 16:06:12
URL: http://myfairyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0