Ledig lördagkväll :)

HejHej. Jag orkade aldrig lämna in min mobil på lagning igår "/ Så ja får ha den lite knäpp ett tag till, istället blev de mest att ta de lugnt innan de va dax att dra sig mot Landvetter. Träning från 19-22. Men när vi tränat den 2:a timman, fick vi välja om vi skulle köra på till fem i halv å få sluta eller spola å träna till 22. Självklart till fem i halv ! Skönt att få komma hem lite tidigare en kväll, vi skulle ju trots allt vara tillbaka kl 8 imorse.
Så tillbaka vid 8, träning till 10 för att sedan ha paus i 1½ timme, men så blev de ju inte. Vi fick gå på efter spolningen vid tio för att "hjälpa" stockholmslaget med saxa & flytta vinge. Så av isen vid fem i halv å bara en timme ledigt innan nästa träning. Men de fick man ju göra något åt, så vi fick allt lurat till oss en halvtimma ledigt till för att sedan bara träna 1½ timma :D Så klara halv två å lediga ända till halv två imorgon.

Då blev de hem å äta lite innan jag & Pernilla drog till hawaii för ett dopp :P Kan ju inte påstå att de va allt för varmt men ganska gött ändå :) Man får ju passa på när solen e uppe :P
 
Å jag läste just mitt horoskop för idag : 

Själva dagen blir stillsam men kvällen blir troligen dramatisk. Viss risk för ett rejält känsloutbrott.


Så jag tror att de får bli en lugn kväll för mig idag ! xD Haha man kan ju inte riskera något ;)

Å idag har ja även bestämt att jag ska vara med Nina imorgon kväll/måndag morgon, å de ska bli kul :D Vi träffas ju aldelles för sällan så hoppas på något roligt då :P Haha  Nej nu ska ja nog vila mig en stund i soffan ! :D
Ha de bäst !


Over And Out /  J.

Kommentarer
Postat av: melinda

haha, det låter bra ;]

2008-08-16 @ 18:52:14
URL: http://myfairyland.blogg.se/
Postat av: Helena

Har ni kvar kattungarna? Min mormor är nämligen på jakt efter två kattungar, hör av dig.

Kul att se att du åker inne på en plats!

Kram Helena

2008-08-18 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0