Lördag..

Jag kan ju inte påstå att ja e så jätte aktiv här inne för tillfället, men de har ju vart så fint väder. Så att sitta inne hade ju vart att plåga sig själv. Men idag e de ju inte så fint väder så en stund vid datan skadar inte. Den senaste veckan har vart helt underbar,
sol & bad hela veckan. I måndags började Emma, Pernilla å jag med att pressa på stranden för att sedan åka in till stan å kolla bio, Mamma Mia blev de, med en massa skratt å sköna låtar blir man ju helt kär i filmen :P




Å tisdag fick de bli stranden för oss igen :P Sen på onsdag när dagen började med lite dåligare väder än dom andra blev de en shoppingrunda med Denise & Pernilla i stan. Då va vi inne i stan vid 12 å började leta igenom alla (!) affärer, Denise lämnade oss tidigare å jag å Pernilla satt inte på bussen hem fören vid 8. Riktigt bra på att handla e vi, men nu e de inte mkt pengar kvar från lönen xD Haha Men men, kul hade vi :D Tycker om dej vännen ! Så i torsdag va då min sista helt lediga dag, så då åkte jag med familjen ut till Korsholmen å låg där å sola & bada hela dagen. Där hade vi en lian å en hel brygga, så de va inte svårt att underhålla sig. Sen avslutades kvällen med att fiska makrill, Mysigt :D

Och igår va de först stranden å sen hade ja då första träningen för säsongen, de va kul att stå på isen igen. Men mina fötter e ju inte kompisar med skridskorna så två feta blåser gick ju inte att undvika. Å 10 timmar senare va de dax att stå på isen igen. Så klockan ringde 6 :O å va sjukt trött, så de va ju nästan farligt att ta bilen ner till Landvetter när man va så trött, men tre timmar senare va träningen slut å då ett litet möte innan de va dax att dra hem. Så nu ska ja försöka inte göra allt för mkt ikväll, måste vila fötterna för imorgon ska dom i å trängas i skridskorna igen, men de får dom allt tåla för dom får inte ledigt fören på onsdag! Då hoppas ja på fint väder så man kan vara ute lite, mår mkt bättre av de :D

Fast nu tror ja att jag har börjat bli knäpp eller nåt nu, för jag lyssna igenom lite låtar på datan å fastnade vid jullåtar å kunde ju självklart inte låta bli att sjunga med, haha och jag längtar till lägret som är i december efter allt snack idag :P haha ja jag vet, man borde inte längta till jul nu men tro de eller ej, ja gör de faktiskt ! Om de inte kommer lite sol nu idagarna då vill säga för då har ja gärna sommar ett tag till :P  Haha



Österrike 2007.



Nej nu får ja underhålla mig på något sätt, Ha de bäst !


Puss & Kram  / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0