Lördag, bästa dagen på veckan!

Hejsan. Så idag e de då lördag den bästa dagen på hela veckan, de e enda dagen då man riktigt känner sig ledig (söndag e ju bara stress att skolan börjar dan efter) Men igår va de då skolan från 12-16, men gjorde inte allt för mkt sista lektionen så åkte hem tidigare. Fick med mig Jacqueline hem ett tag innan de va dax att dra tillbaks till skolan för att hämta Sarah å sedan dra vidare till Landvetter. Men dock ingen träning för mig (mådde piss hela natten / å mkt av dan) Så satt bara å tittade, sen va de bara att ta de lugnt här hemma, men Filip kom även en stund :) Å när han gått upptäcker jag att jag plötsligt har två mobiler, smidigt av dej ;) Så sen va de bara att sova för träning 8-11 idag, så upp halv sju äta frukost å tillbaks till ishallen. Men de blev ingen lång träning för min del, fick inte vara kvar på isen för halsen måste bli bättre först, så fick sitta å sköta musiken istället. Så sen efter träningen var de smidighetstest som jag nu får göra någon annan dag istället "/ Men jaja jag hoppas att halsen e bättre imorgon så jag kan träna då :) För de e inte kul att bara sitta å titta.. Men men så efter träningen idag blev de en sveng hem till Mormor & Morfar, där va de middag som gällde. Kräftor & Räkor! Mkt gott :p så nu e ja ju mättare än mättast!  Haha Men snart kommer Jacqueline så de e väl bäst att logga ut så man e klar så vi kan dra till Emma. Ha de bäst !

Puss & Kram  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0