Sista dagarna på lovet "/

Så lördagen blev en ganska lugn kväll för min del, trotts en massa olika förslag på vad som hände. Men min kropp orkar inte riktigt med så mkt nu för tiden, de e knappt att mina ben orkar hålla mig uppe längre. Å söndag va de träning igen, dubbla pass.! Sen senare på kvällen kom Nina hem till mig :) Kul å träffa henne, även om vi inte gjorde så mkt. Satt mest med familjen å kollade på tv, såg även en film som ja inte kommer ihåg va den hette?? Men väldigt konstig var den iaf xD Så sen va de då dax att sova. Och oj va gott ja sov, för  jag vaknade inte förän kvart i ett igår :O (haha så kände lite stress) Nina var redan vaken, så vi bestämmde oss för att gå ner å göra våfflor till frukost :D Men ingen sylt å ingen grädde, så Nina, Svante å Jag fick ta en tur till Tempo. Fick även handlat lite godis :P haha. Sen blev de då att äta våfflor, Gott ! Så efter de fastnade vi framför teven igen, så de blev att kolla lite OS. Det är så skönt att vara med Nina, för de kan gå hur lång tid som hellst mellan vi träffas, men när vi väl träffas så känns de alltid lika bra! :P Haha och vi behöver inte göra något alls, å de e ändå inte tråkigt. En bra vän så att säga ! :D

Men sen va de då dax att dra sig mot Landvetter, för dagens träning. Bara två timmar is + 1½ golv. Så började golv tränngen med lyft, och jag fick mej en del goda skratt. Vi har inte riktigt fått till de som det ska vara :P haha och sedan då två timmar is, min förkylning känns ju inte bättre. Igår när vi åkte programmet andra gången så känndes de inte alls bra :( men men imorgon e de ju ingen träning så får vila upp mig då. Men de som e väldigt tråkigt, är att imorgon e de sista dagen på lovet :( Men jag å Emma (kanske någon mer) har iaf bestämt att vi ska gå på bio. Men vilken film har vi ingen aning om, någon bra som går nu kanske?

Å idag är de träning som gäller (som vanligt) Men vi blev iaf glatt överaskade igår, eftersom vi skulle haft träning i Isdala 20-23 idag men de blev ändrat till Landvetter 17-19 :D Oj så bra ! :P Vi har haft ganska bra flyt med tröningarna de senaste :P


Världens Bästa Nina <3

Å självklart har man ju läst horoskopet idag:
Tisdagen börjar stillsamt men under eftermiddagen händer det spännande saker. Du får flera förslag.
Det låter ju ganska lovande iaf :P Haha

Jaja nu ska ja hjälpa min lillebror med några crossglasögon (får se hur de går)

Puss & Kram /  J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0