Skönt med en ledig helg..

Kan ju varna att jag tror att detta inlägget kommer bli långt ! Men de har ju vart en lång helg så en del att skriva och en del bilder med ;) Haha Så i torsdags va de då första skoldan, det var ju inte allt för mkt började med att gå igenom schema mm, å sen håltimma från typ 9.30-12.40 Så det blev en sveng ut till Tjörn för mig & Jacqueline. Snacka lite med Becka för att sedan åka tillbaka till solan. När skolan väl va slut va de dax att åka hem å vila& äta innan man skulle till träningen. Träning 17.30-20.30 och jag var helt slut efteråt. Med man blev genast lite piggare av att tänka på att det inte va någon träning på hela helgen :) Så hem å duscha vara med Filip & sova.

Fredag: 2a skoldagen, Inte mkt mer i skolan den dan, håltimma även denna dan. Och på teknink utvecklingen var de en tur till leksaksaffären åsen sluta :) Så blev en sveng hem till Filip å kolla på film :) Innan de va dax att dra sig hem för att göra iordning sig lite..

Sen kom Nina hem å hämtade upp mig, för att dra till Liseberg å kolla Nrj In The Park. När vi väl kom dit så var de ju typ bara 100 000 fjortisar :O Vilket nästan fick oss att vända, men vi gick och köpte godis istället :P Och sen var de nästan dax för dom att börja, och det hade iaf kommit lite mer normalt folk. Sen fick vi då även sällskap av Jens, TB, Sebbe, David & Christian. Så när Nrj va klart blev de även ett åk med Uppswinget :P Mkt kul att se killarnas miner måste jag säga :P haha



Så efter de blev de även en promenad genom stan och äta hann vi också med. Sen va de åka hem som gällde men först lämna Sebbe & Jens. Så sen sov Nina hos mig.

Lördag :  Gå upp hyffsat i tid för att dra in till Liseberg ed Nina, TB & Jens. Mkt roligt faktiskt, man är ju inte där så oft nu förtiden :P Så va där i några timmar och fick känna sig liten igen :D Måste även säga att dee mkt roligt att sitta å titta på dom andra när man åker något för jag har aldrig sett dom skrika å se så rädda ut annars ;)


Haha Så sen va de då dax att dra sig hem för att  göra sig iordning för att att dra ut sen på kvällen, så de blev packa väskan åka till Emma å chilla lite :P Sen bussen ner till stan  igen :P


Inte så mkt kommentarer om kvällen, bara att de finns bra mkt konstiga människor :P Så sen va de då dax för bussen hem :) Så himla skönt att sätta sig ner å vila fötterna å att sen komma hem å sova i sin säng ärju helt undebart :D

Söndag: Vaknade tidigt idag trotts att de blev sent igår,men när ja väl vart uppe några timmar såblev de promenad för mig och mamma, hem till Emma för att hämta bilen & min väska. Det var riktigt skönt att vara ute å gå faktiskt :D kanske ska göra de oftare?? Så nu har ja inte gjort så mkt mer idag, fick cärsta ont i huvudet förut och min hals har börjat göra ont igen så undrar om de e nu jag kommer bli sjuk på riktigt? "/ Hoppas inte de.  Men nu ska jag iaf fortsätta kolla på Gossip Girl som gårpå teven nu :D  Ha de så bra !

Puss & Kram / J.



 


Kommentarer
Postat av: Josen

åh har du alla böckerna? :D kan ja låna? (a)

2008-08-26 @ 15:20:58
Postat av: Niinna..

Najs bilder.. sorry allt mitt tjöt :$ (L)

2008-08-31 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0