Tisdag..

HejHej.

Nu börjar allt att bli som vanligt igen, tillbaka i skolan och träning på kvällarna. Jag har iaf kommit fram till att jag har ett ganska bra schema trotts allt, inte alls mkt jobbiga saker. Men segt att sluta fyra på fredagar när träningen börjar fem i Landvetter. Lycka till att hinna med de !



Mitt schema :)

Så igår va de då skolan å sedan hem å vila sig en stund innan de va dax att dra sig mot Landvetter. Börja med styrketest, för att sedan träna lite lyft och sen ha 2 timmar is. Mina ben var (och är) döda kan jag ju säga ! Så de blir jobbigt att träna. Och idag när jag vakna så hade man ju en härlig träningsvärk i ena benet, vilket har vart ganska segt idag, speciellt på träningen förut. Tror typ att man ska falla ihop på isen, och nu efter e de ännu värre trotts att jag stretcha extra. Men de blir skönt imorgon när man e ledig och i skolan kommer vi ju så gottsom inte lämna B32. Får se hur länge man orkar med att vara i skolan, känner på mig att de kommer vara svårt att stanna till fyra. Jaja nu blir de kolla på teven :P Ha de bäst!

Puss & Kram  / J.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Men jossan ditt schema är ju rätt bra :D förutom de långa lektionerna som är typ gula, vad fasen är det för tortyr om man får fråga :S? haha!

2008-09-14 @ 17:18:52
URL: http://soleilsucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0