Österrike 7/12 - 21/12

Nu va de sjukt länge sen jag skrev något här, men har varken orkat eller hunnit med de nu. Är i österrike med laget på läger nu, och inte ens halva tiden kvar :D Börjar längta hem nu, men detta lägret ger mkt de känner man :) I söndags var vi lediga så då åkte många skidor. Så himla kul, och de va bra väder så de gjorde de hela ännu bättre.Imorgon har vi nästa lediga dag, då blir de en shopping tur i Innsbruck :) sen är de bara torsdag, fredag och halva lördag kvar för sen åker vi hem :)ska bli skönt. Men inte hemma förän på söndag å då väntar två uppvisningar på liseberg, frågan är ju när jag ska köpa mina julklappar, om de skulle vara så att  jag inte hittar något imorgon :O hmm, de får nog bli en nöd-shopingdag den 23 med :O Men nu e de snart dax att gå ner till nästa träning. Ska försöka skriva lite mer denna veckan :)
Saknar alla där hemma å speciellt Filip, men tiden går förhooppningsvis fort :) Ha de bäst!

Puss & Kram / J.

Kommentarer
Postat av: Madde !

Fisen nu får du ta å palla dej hem.

Jag saknar dej här hemma !

Hoppas ni haft de super bra. Puss/ M<3.

2008-12-17 @ 16:51:51
Postat av: Anonym

Ja jag saknar dej med, men nu e de inte långt kvar :) vi får hitta på något kul på lovet tycker jag :D Pusss!

2008-12-17 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0