God Kväll :D

Okej jag lyckades tillslut med min grillning förut, utan fler explosioner xD HAHA Maten va riktigt god :D och efter de har jag gottat mig i soffan. Kollat på Speedway med mamma :P Och fick sedan sockerkaka serverad av pappa och Svante, mkt gott :D Å märkte just att jag fått mkt snygg bränna av mina solglasögon idag, jippie ! Så himla fult ! Jag som inte ens hade dom på mig länge :( men men hoppas de e fint väder imorgon så jag kan jobba bort den då :P Men nu ska jag gå å lägga mej å läsa mer Gossip Girl. Är helt fast i den serien, älskar den ! Jag önskar att jag också bode i New York och var med om allt xD Haha :P Å boken e minst lika bra som tv-serien :D Fast snart e denna boken slut så måste fixa fram nästa imorgon :P Ha de bäst och sov så gott !


Puss & Kram  / J.

Kommentarer
Postat av: melinda

vilken bok är du på? :]

2008-07-19 @ 12:19:52
URL: http://myfairyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0