God natt :D

Så ikväll va de då jobb, de känns faktiskt inte lika jobbigt att gå till jobbet längre. Tror att det e de dåliga vädret som har fått mig att känna så, plus att man jobbar med typ undebara människor. Får ofta sig ett gott skratt på jobbet :D haha Fast de är dock lite segt att jobba till tio, å speciellt när de e kunder i affären efter tio som ändå ska storhandla eller bara gå runt i affären å inte ens plocka med sig något utan bara tar SUPER LÅNG tid på sig ! Fattar dom inte att man vill hem?! Imorgon jobbar jag därimot en mkt bättre tid, slutar redan halv 8 :D så de e skönt, ska även försöka komma mig ut å springa en tur imorgon antiningen innan eller efter jobbet. Behöver verkligen de, för konditionen e inte på topp! Så ja så får de bli, en lång spring tur imorgon ! Jag borde egentligen gå å lägga mig å sova nu men jag är ju inte så trött? De kanske får bli till att lägga sig i sängen å läsa lite Gossip Girl.? Är ju helt fast i den serien :P haha.. Men först måste sminket bort, varför skulle man uppfinna de? De är ju bara sjukt jobbigt att tvätta bort på kvällen ? Usch ! Orkar inte de!! Jaja de måstes ju! Ha de bäst..

Sov så Gott  / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0