Godmorgon :D

Igår va ja då också ledig å så himla skönt :D Jag å Svante tog en sveng till torget, kolla lite affärer å fixa nästa Gossip Girl bok :D Sen blev de till kvantum å köpa glass :P Så sen hemma väntade vi på att mamma skulle komma för att dra ut till Tjörn. Va hemma hos min morbror hela dagen typ å åt massa god mat & glass :D Sen åka vi hem å ja drog vidare ut till Tjörn ännu en gång, nu hem till Becka som hade fest. Blev inte jätte långvarit utan drog vidare. Körde hem Hanna på vägen :P å sedan va jag påväg till Skärhamn. Stannade där en stund innan jag kände mig väldigt trött å drog hem :P Så hann allt med en del på kvällen :D Älskar när man inte har planerat en massa saker :P Men idag blir de mindre kul, de e jobb från tre till stängning så blir nog inget annat i kväll. Men nu e de snart sista veckan att jobba :D Men de betyder att de närmar sig träning & skola. Det är inte riktigt något jag e alls sugen på nu, men men känns säkert bättre när man väl kommer på isen :P Hoppas de iaf :D Å tiden går fort, de betyder att de snart närmar sig jul vilket innebär att de snart e läger i Österrike :D Å de längtar jag faktiskt lite till :P Haha fast först längtar jag ju faktiskt till att den riktigta sommaren ( vart den nu är? :S ) ska komma.. Nej nu får jag sluta tänka så mkt å gå ner å äta istället :D Ha de bäst!

Puss & Kram  / J.

Kommentarer
Postat av: melinda

jag ska börja på trean imorgon, får då kommer emma. och det är av henne jag lånar. dom är bäst!

2008-07-19 @ 13:42:46
URL: http://myfairyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0