Hej Hej

oj oj vad dålig jag e på att uppdatera xD Men Jossefin har faktiskt fått tillbaka sitt liv ! Haha typ :P De har vart stranden flera dagar å myst framför teven på kvällarna :P Och i fredags va då sista gången jag jobba :D Så skönt att vara helt ledig nu ! :P Så då passade jag på att vara med Emma & Pernilla på kvällen. Å igår va de ju självklart stranden igen :P Med Pernilla & Emma tills dom tröttna så jag la mig med Anna & Hannah istället :P Kul, träffas ju inte så ofta nu för tiden.. Sen på eftermiddan kom min faster & hennes man och käka middag, potatisgratäng & grillat kött, super gott ! Å sen va de vidare ut till bleket för att ta farfars båt å fiska lite makrill. Efter att ja fått fem fiskar (å massa äckligt fisk blod på mig!) tröttna jag å väntade på att dom andra också skulle göra de så att vi kunde åka hem. Men vissa har nog bättre tålamod än va jag har.. Så va inte hemma fören runt 12. Så de va bara att hoppa in i duschen å få bort den äckliga fisk stanken ! Å sedan raka vägen till sängen ! Å imorse va de då att gå upp tidigt, å börja städa... Har verkligen vänt på hela rummet idag, å även hunnit möblera om lite i mitt rum :P hihi (eller ja, jag ändrade på sängen bara xD haha) får se hur länge ja vill ha de så här nu :D Nej nu ska jag nog snart in i duschen innan de kommer folk hit (kalas för svante) Jag som egentligen hade velat va på stranden hela dan, men men de kommer i morgon istället :P

Puss & Kram  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0