Jobb jobb jobb

Idag innan jobbet hann ja med att sitta en stund ute i solen på altanen å läsa lite :P Sen cyklade jag med Svante och Fille in till stenungsund. Där va de äta på donken å sedan ta en glass på torget innan de va dax att dra mot kvantum för att jobba. Känns som att de e de enda ja gör nu för tiden ? men men.. Jobb till halv 8 å sedan cykla hem igen.. Ätit och lekt med kattungarna har ja nu hunnit med xD Så nu blir de nog att ligga i soffan hela kvällen å kolla nogon film hoppas jag :P


Lite uppdatering på kattungarna som växer hur fort som helst och jag är ju helt kär i dom små <3

Nej nu väntar soffan !

Puss & Kram / J.

Kommentarer
Postat av: Josen

Men men gud va underbara!! såå söta! ^^ Va kul att du skrev i min blogg, det va längesedan vi hördes :) Ja asså nu har det gått 4 månader sen vi skulle ha 6 kvällen, nu tycker ja att det fåt hända nånting! :P take care! <3

2008-07-21 @ 23:20:21
URL: http://wallroth.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Ska ni behålla alla kattungarna själva? Är ju helt ursöta...

2008-07-22 @ 18:51:58
Postat av: Jossefin

Nej tyvärr kan vi ibte behålla några för min mamma e alergisk.. Men jag är ju helt kär i dom :) haha

2008-07-22 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0