Kul fast man jobbar..

Ibland känns de bara så bra på jobbet, å igår va en sån dag. Okej jag kan ju inte påstå att de e kul att jobba till kvart över tio en lördagkväll. Men vissa kunder får det att kännas så mkt bättre. Som ett gäng killar som frågar om man ska hänga med på festival, å andra människor som man inte alls känner som bara kan vara så trevliga. Man får också se allt möjligt, som människor som har kläder från typ medeltiden på sig (?) de gör att man orkar med lite extra :P Så ikväll när jag jobbar stängning igen hoppas jag på fler trevliga människor som gör att tiden går så mkt fortare och får allt att kännas en aning lättare. Istället för dessa gnälliga människor som finns som ska gnälla på ALLT (!) även sånt man egentligen inte kan gnälla på, eller såna som bygger BERG av alla varor å om dom sedan ramlar ner på golvet e de mitt fel (?!) Jaja jag hoppas iaf på en bra kväll sen, för nu e de inte alls många gånger kvar att jobba, nedräkning pågår! 4 gånger med idag :D Sen hoppas jag på fint väder så man kan njuta av sitt sista sommarlov. Men nu ska jag mysa mig ner i täcket å läsa ut min GG bok så jag kan börja på nästa :D Haha sån läsnörd jag blivit xD Men dom e ju bara så bra..  Ha de bäst !

Puss & Kram  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0