Lördag..

Idag va de då jobb kl 8. Å de va riktigt segt att gå upp imorse, ville inget hellre än att ligga kvar i sängen å bara sova ! Å ingen sovmorgon i morgon heller för min del :S jobb då med, men inte förän 9 (en hel timma extra isängen :P) Så kvällen blir väldigt lugn för min del, de blir nog bara att sätta sig i soffan framför teven ! Å sen läsa lite i min bok  ;) Jag har iaf vart duktig å städat mitt rum idag efter jobbet. Vilket verkligen behövdes! Massa saker överallt & sand på hela golvet (å i sängen) Så får se hur länge de ser städat ut nu :P Haha skulle egentligen behöva stor städa hela rummet, slänga allt som inte används men jag orkar verkligen inte.. Så har nu gosat lite med kattungarna med :P Dom har börjat öppna ögonen idag så nu väntar ja bara på att dom ska springa runt i hela huset :P haha
 


Mina 4 Favoriter :)

Dom har vuxit något de senaste å nu piper dom mer än någonsinn, så fort man rör dom, så kommer dom med sina mini pip :P Haha :)

Over & Out  /  J.

Kommentarer
Postat av: josefine

Vad söta dem är ! :D

Kram Josse

2008-07-05 @ 20:27:19
URL: http://josefineborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0