Mys Kväll..

Har knappt lämnat soffan alls ikväll :P Bara för att gå ner å hämta glass då ungefär (måste sluta äta å börja träna!) Å nu e de kolla film som gäller, Solstorm. Får se om ja kollar hela filmen eller om jag går å lägger mej snart ska ju upp tidigt imorgon. De e verkligen inte kul å jobba när de e fint väder eller typ på helger när massa andra e lediga, men men har ju inte så mkt att välja på.. Jag borde egentligen vart ute å sprungit idag med, men så blev de inte "/ så får väl göra de imorgon istället. För nu e de dax för hårdträning innan isträningen börjar i Augusti igen, börjar faktiskt få lite små panik över sommaren :S Känns ju som att de inte e något lov kvar alls ! 3 veckor jobb å 1 vecka ledigt sen e de träning varje dag utom typ 4 (eller kanske 5?) hela augusti :O Hur ska jag orka? Å hur ska jag hinna med allt jag ville göra i sommar?? Jaja jag får väl ta de som de kommer, De blir ju ledigt vid April sen igen ;) de e ju bara 9 månader,  en så där 200 träningar + läger & tävlingar, de kan ju inte vara så jobbigt ? Eller? :P haha det är ju ändå jag som har valt att träna så mkt, så de ska alt gå bra. Det är ju kul, oftast.

Nej nu åter till filmen !

Puss & Kram / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0