Sommar <3

Ledig idag, å de e så sjukt skönt :D Har legat i hängmattan å solat och läst Gossip Girl hela dan typ :P Så kom mamma hem nu å jag skulle hjälpa till med maten. Så skulle ut å tända grillen. Så sätter jag i grilltändaren så den får stöm å bara någon sekund senare smäller da as högt å flyger grillkol åt alla håll å jag springer skrikande in till mamma i köket :O Så hon får gå ut å kolla vad som hänt xD Den typ explodera :S haha å jag kan inte sluta skratta åt de xD Så fult! Synd bara att jag typ blev halvt döv på köpet xD Haha. Nej nu åter till grillen men nu med lite mer säkra saker, tändvätska! Haha får se hur de går nu :P


Farliga grejer xD


 

Over and Out  / J.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mkt :D

2008-07-17 @ 19:24:13
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Melinda

åååh gossip girl :] saknar dig också ofc! men lägret är ju snart, då hoppas jag att du kommer..

2008-07-17 @ 19:55:42
URL: http://myfairyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0