Sommar :D

Nu känns de äntligen som att de e sommarlov ! Fint väder så man måste ju passa på med stranden när man är ledig :) Så när jag äntligen fått tag på Emma så väntade ja på att hon skulle komma å hämta mig för att sedan dra vidare mot Denise å sen till Hawaii :P Låg där ett tag tills de va dax att dra hem men först en glass på torget tyckte jag å Denise :P Sen väl hemma bara ja väntade på mat (hade ju inte ätit någon frukost) sen efter de skulle ja följa med mamma in till torget, till biblioteket (å eftersom jag läste ut min bok förut på stranden passade jag på att låna en ny xD) Sen skulle vi då egentligen handlat men de blev en sveng ut till Skärhamn åhälsa på Magnus & Malin. Där blev de min andra middag då dom hade grillat å ja kunde ju inte missa de ;) Å fick också en del frågor om denna mystiska halshuggningen av tomten som vart i garderoben som plötsligt är ute ? xD Sen kollade vi igenom alla 800 kort från spanien, för att sedan ta en promenad runt Skärhamn :) Stannade å åt en glass (min andra för dagen :P) Och klockan blev mer å mer så kände att de va dax att dra sig hemåt. Fick även låna Magnus bil nu tills på Söndag :P Känns gott att kunna ta sig fram vart & när man vill :D Men nu ska jag lägga mig å läsa min nya bok xD Ska upp tidigt å jobba imorgon "/ å de lockar inte alls när de e så fint väder :( Jaja ledig på fredag igen iaf :)

Sov Så Gott  /  J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0