Söndag..

Idag började jag då jobba vid 9 å de va inte alls lika jobbigt att gå till jobbet när de inte va lika bra väder idag. Kändes mkt bättre att sitta inne då än när man vet att de e fint å alla ligger på stranden. De började väldigt segt på jobbet, men blev mer å mer å göra. Man får ju höra en hel del när man jobbar, som: såg du dom lökarna, dom var ju bara för läckra! eller de smöret är alldes underbart! Jag brukar ha de när ja steker fisk då får man den underbara citron smaken.  Jaha okej ser jag ut att bry mig ? xD Haha idag kom iaf en as skön kille å handlade av mig, för jag va tydligen utvald och borde få ett pris enligt han, haha. Älskar när kunderna e positiva & trevliga, Å inte som dom där gnälliga jävlarna som gnäller för minsta lilla sak ! Å imorgon e de jobb igen men då e de stängnig som gäller (som alla andra måndagar) de e ju inte jätte kul. Längtar till onsdag då jag e ledig ! Hoppas på fint väder ! Nu ikväll har ja då inte gjort allt förmkt kollat på What Happens In Vegas, med mamma & pappa. Jag borde verkligen vart ute å sprungit idag, men inte de :S Får se om jag i pigg i morgon å hinner med en runda innan jobbet. För efter lär jag ju inte orka.. Har även hunnit med en massa gosande med mina små kattungar :P Dom e så söta :D Haha



Nej nu åter till en annan film (knasig en men men) Sen blir de läsa några sidor å sova !

Sov så gott  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0