Söndag = Snart Mångag = Jobb :S

Helgen har ju bara vart så skön. Önskar att jag alltid va ledig Lördag & Söndag, men nu e de trotts allt bara 8 dagar kvar att jobba :P Fast jobbar stängning både lördag & söndag denna veckan "/ menmen. Helgen har iaf allt vart kul, inte alls som en vanlig helg. Både hunnit med svensexa & folkrace inget som jag i vanliga fall underhåller mej med. Men de har vart mkt kul att göra något annat för en gångs skull :D Å inte bara sitta hemma. 

Igår när jag då vart hemma en stund å packat lite så kom Nina å hämtade upp mej å vi började våran biltur mot vimmerby. Fick bli stopp i Borås vid Donken å käka för att sedan fortsätta några timmar innan vi (efter lite fel körning) äntligen va framme. Så vi bädda sängen å satte oss i bussen å tog de lugnt å spela lite kort innan de blev att gå ut å kolla läget.. Från att bara någon timma tidigare vart så gott som tomt runt om banan hade det plötsligt dykt upp sjukt mkt människor.! Nu var de fest som gällde! Dansgolvet (som var en tillplattad grushög) var nu helt fullt och folk. Och inte bara där, de va folk överallt :P Så fick allt hunnit med lite dansande (ofrivilligt) innan de blev dags att gå å lägga sig :)

Jag sov som en stock, vilket inte dom andra tydligen gjorde ? xD Tills jag vaknade på morgonen av alla bilar som skulle varmköras på utsidan. Men de va väl ändå dax att börja vakna å gå upp. Å jätte fint väder va de också, så alldeles perfekt för en hel dag ute i solen :D Å även nu var de sjukt mkt folk så lite små svårt att hitta något bra ställe att sitta på men de hittade vi tillslut :) Så jag måste allt säga att de vart en riktigt bra dag idag, blev bara en aning trött slutet av tävlingen å i början av bilresan hem, men piggnade så småningom till. Det går typ inte vara trött när man e med Nina. Jag och hon är typ likamed varvmätaren i topp!!



Så tack för två superdagar ! Men nu känner jag verkligen inte för att jobba imorgon "/ tur att jag har kort dag (annars hade jag typ somnat på jobbet)  Jaja blir väl att kolla någon film nu å sedan sova. Ska bli sjukt skönt :D

Sov så gott  /  J.

Kommentarer
Postat av: Najna.

Tack själv gumman (L) va askul att du ville följa med.. får vi göra om!! kanske bli cross nästa gång :P Pussar (L)

2008-07-17 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0