Tisdag..

Va ju inte jätte aktiv igår eller idag, men de finns inte så mkt att säga. Igår va de jobb från 12.30 till 22.15 så hann ju inte med mkt mer än å jobba. Å idag va de jobb 12-19. Å mina armar klarar snart inte av att jobba mer, för hela jag e helt stel av att dra fram alla varor på bandet. Okej, man kanske inte tror att de e jobbigt att sitta i kassan, men de kan de faktiskt vara xD Iaf när man har mina super långa dagar å flera dagar i rad! Men nu e jag iaf ledig imorgon :) Och de ska bli så sjukt skönt att bara ta de lite lugnt. Vila upp armarna å vara lite pigg för mitt 10 timmars pass på torsdag xD Så jag får väl se vad jag hittar på för något imorgon :) bara vara hemma vill jag inte vara iaf. Jaja nu ska jag iaf gå å lägga mej å sova, kommer sova som en stock tror jag ! :D


Puss & Kram  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0