Hem Ljuva Hem!

Så nu har man då kommit hem efter att ha bott i Skärhamn i två veckor. Å de va ju inte lite saker att packa ihop igår, har ju typ flyttat ut hela mitt rum dit. Men de ska bli riktigt skönt att sova i sin egen säng i natt :)

Idag vaknade jag ganska så tidigt, och såg att Magnus & Malin (som kom hem inatt) låg på soffan å sov eftersom ja hade deras säng :P haha så jag gick upp å la mej igen, å lyckades då få på tvn i deras sovrum (som ja inte har lyckats få på en enda gång under dessa 2 veckor) Men de va inget kul där så började läsa min bok istället :P Så efter ett tag hör jag att Magnus & Malin gått upp, så jag bestämer mej för att gå ner å äta frukost. Sen va de bara att dra till jobbet, jobb från 12 till 17. Å sen hem å äta tacos, gott att vara hemma å slippa tänka på att laga mat :P Efter de ringde ja Nina som ja har sagt att jag ska träffa i två veckor (som ja inte gjort) Så de slutade med att jag åkte hem till henne å kolla lite film med henne, Evelina å Hanna. Först ut Love In Manhattan som absolut inte (!) va en film för oss. Haha såg inte mkt av den filmen utan tjötade mest :P Sen en liten paus för att se Irene Huss - Glasdjävulen, den va ju betydligt  mer våran stil och mkt bättre en den första ! Så efter den bestämde jag mig för att dra mig hemåt, så nu sitter ja här framför datan. Ska väl sova snart, men ska se om de e något bra på tvn eller om de blir att läsa min bok..

Jaja ha de bäst å  sov så gott !  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0