Jippi

Å ja känner mej bara så glad idag :D Bästa dagen på länge å igår va ändå en riktigt bra dag :P Började med att ja vaknade vid 8 när klockan ringde åt en snabb frukost sen va de bussen in till Stenungsund. Träffade Hanna på bussen så snackade lite om jobbet å så :) sen i Stenungsund hämtade då mamma mig för att vi skulle vidare till Kungälv. Uppkörning som gällde, å gud va nervös man kan vara :S trodde ju inte att ja skulle klara de, har ju trotts allt inte kört mkt på körskolan. Men klara det de gjorde ja allt :D Å de känns bara hur bra som helst. Å de härliga e att min morbror har ju lämnat en bil hemma som ja får ha helt för mej själv nu i två veckor :D Så nu sitter ja här å funderar på om ja ska hänga med familjen till Alingsås å kolla på tävling eller om ja ska dra på Seasides träning? Ja jag får nog fundera på de ett tag. Men gud vilken bra dag de helt plötsligt blev :D Haha hoppas alla har en lika bra dag som jag :) Ha de gött så länge kanske skriver något senare igen :D



Over & Out  / J.

Kommentarer
Postat av: prutten

GRATTIS FIIIIIS!

2008-06-17 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0