Jobb

Vad är de för fel på mig?! Jag kan verkligen inte somna på kvällarna å på morgonen vaknar ja innan nio varje dag trotts att ja e trött :O Så när ja har försökt somna om flera gånger slutar de alltid med att ja går ner å lägger mej i soffan istället. De fick bli att titta på sommarlovs morgon, äta frukost, göra sig iordning för jobbet. Så nu sitter ja här snackar med Frida å Madds å har just bestämt mig att jag ska gå på deras träning idag igen :D hihi. Igår blev de ju inget åkande eftersom ja åkte med familjen till Alingsås å kolla när lillbrorsan tävla. De gick helt okej för han men de tog en himla tid, så ja va inte i Kungälv förän vid halv tio å då träningen slutar tio i tio så va de ju ingen idé att gå på isen. Så satte mej i båset å snackade lite skit med Challe istället :P Sen i bilen fick jag sällskap av Frida, Fanny å Louise :) Så körde runt i Skärhamn å lämnade dom :P hihi Kul.

Idag e de då första dagen på jobbet sen typ förra sommaren "/ Är nog lite ringrostig (haha) men hoppas att ja kommer ihåg alla PLU-nummer så småningom de borde ju faktiskt sitta där i huvudet någonstans är ju trotts allt tredje året nu xD Men men nu ska ja se om de e något mer ja ska fixa innan ja ska åka :P

Skriver kanske senare :P
Ha de gött !  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0