Smidigt!

HejHej Smidiga jag här!
Jo jag e ju bara så smidig ibland, tänkte sätta mej i soffan å äta min Ben & Jerry's glass, som heter Phish Food, vilket fick mig att tänka på fiskmat, å att ja inte hade matat fiskarna igår eller idag. Så tänkte mata dom (å dom har typ världens största burk med fisk mat) å när ja väl matat båda akvariumen så lyckas ja ju självklart tappa denna jätte burk utan locket på. Så masssa mat hamnar på golvet! Bara jag kan vara så smidig ! xD Jaja, förövrigt har de vart en ganska bra dag, började med att ja fick med mig Svante & Timmie in till Stenungsund hämta körkortet (somär JÄTTE fult på posten) å sedan dra å äta med mamma innan ja börja jobba. Sen va de då jobb från två till nio som gällde, men så sjukt lite att göra så ja fick gå vid halv istället :D å nu sitter ja här i soffan å ska äta min glass. Blir väl inget Lysekil i morgon heller för Jacqueline e hemma sjuk :( jaha så fårväl se va ja hittar på istället. Får väl roa mig med dom på Tjörn istället ;) lika kul de ;D Jaja ha de gött!

/ J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0