Helgen

Torsdag: Det blev en mysdag Jag & Challe åkte å hämtade Madde när hon slutade jobbet, åkte hem till henne å fixa lite för att sedan dra vidare hem till mig. Efter en stund drog vi sedan vidare till pizzan :P Dit kom Linnea, å vi väntade på Jill. När Jill hade kommit blev de ica, köpa glass å godis ;D Hyrde en film å drog sedan hem till mig. Men när vi väl satt där å kolla på en film så kom vi på att de va så längesen vi träfftas så de va mkt att prata om :P haha Jill va nog den enda som följde filmen (å Challe då som försökte hänga med å fråga Jill 100 frågor) Slutade sedan kvällen med att åka å lämna Linnea, Challe & Jill.

Fredag: Midsommar?! Okej, midsommar blir aldrig som man tänkt sig. Vi hade länge funderat på att dra till Lysekil, men vädret fick oss inte direkt så jätte sugna. Så de slutade med att de blev fest här, en massa människor man inte hade en aning om vilka dom var. Men hade kul till en början innan ja tröttna på alla människor så vi fick börja jobba på att få ut dom. Lättare gjort än sagt! men men vi lyckades ju tillslut med de med, fick massa hjälp av alla snälla människor att hjälpa till att plocka skräp. Tusen Tack !! Sen satt vi vid köksbordet helt slut å åt våra mackor å bara längtade till sängarna.! De har nog aldrig vart så gott att få sova.

Lördag: Jag och Challe vaknade tidigt, började snacka en massa om gårdagen så Jill hör att vi e vakna å kommer in. Så vi bestämmer oss då för att kolla hur de egentligen ser ut på utsidan? Så de blev lite städande innan vi bestämmer oss för att åka till ica å köpa något att äta. Mat & Glass! Gud va gott de e med snabbmat ibland ;) haha och glass framför tvn e bara helt underbarat ! haha Dom åkte sedan vidare till Challes jobb å ja hade en del städande här inne att göra. Så bara att plocka fram dammsugan. Så kom Linnea å hjälpte mej ännu mer med städningen och med att åka å slänga allt skräp. Tack så mkt för de :D Drog sen vidare till Mormor å Morfar på middag, mkt gott :D Sen skulle familjen vidare å kolla på några konstiga skulpturer eller nåt sånt ?? Inte min grej men de va ju bara att följa med. De slutade iaf med att morfar tankade min bil :P hihi 600 kr som ja slipper att lägga ut ;) riktigt gött. Efter de va de tårta som gällde :D och sedan drog ja till Challes jobb å hämta henne & Jill. Åkte å hyrde oss en film, BlackOut den va ganska så bra faktiskt fast inte så bra slut dock "/  Sen fick ja då frågan av Challes brorsa om ja kunde köra han å några till Haddocks, så då blev de en tur från Rönnäng till Skärhamn, å sedan tillbaks till Challe. Tittade lite på en till film och bestämde mig sedan för att dra hem. Kolla lite på en film å sedan sova :D

Söndag: Så nu vaknade ja tidigt idag igen, och de går inte att somna om. Så jag hamnade nere i soffan framför datan å tvn med Ben & Jerry's glass inte fel ;) haha. Idag kommer nog Nina hit :D och får även se om vi kanske får lite sällskap av Challe ? Men nu ska ja fortsätta med min glass.


Inte fel;) haha Ha de gött!

Over & Out  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0