Måndag - Tisdag - Onsdag

Senaste dagarna:

Måndagen var en lugn dag, de va skolan å sen hänga lite på torget i Jacquelines mammas affär tillsammans med Sebbe & Jacqueline ;)  Fick då testat några snygga par skor, burit några skokartonger och testat mina nya skridskor. Sen tog jag en glass med sebbe innan de va dax att dra sig hemåt. För att sedan bara glassa i soffan å kolla på film med
mamma & pappa :)



Tisdag: Igår va de då friluftsdag med skolan (är egentligen ledig varannan tisdag så klart denna tidagen) å när ja ändå kände mig för förkyld för att vara med på fotboll stannade jag hemma. Eller hemma å hemma, började dagen med att dra in till stenungsund träffade Jacqueline & inte långt efter kom Emma in, kolla lite affärer åt en glass och avslutade med att gå till resebyrån plocka på oss alla broschyrer vi tyckte verkade intressanta :P Kollade in vilka resor som verkade bli bra inför sommaren. Sen drog jag och Emma vidare in till stan för att shoppa kläder, men blev ingen lyckad shoppingrunda då ingen av oss
hittade något "/ 
Avslutade kvällen med träning 20-23, dock lite surt att alla trodde att isträningen började 20.30 när den egentligen började 21.30, men den timmen snackade vi fort bort ändå :P 



Idag har inte vart min dag, vaknade med så sjukt ont i halsen att ja inte kunde svälja :( men kunde ju inte skippa skolan när man har engelska nationella "/  Så bara att dra sig till skolan för ännu en tråkig onsdag. Nationella gick hyfsat bra ändå, hade dock inte en aning om vad paljetter heter på engelska när vi pratade om konståkningsklänningarna x) haha. Sen va de då håltimma där vi egentligen har engelska, så vi gick å satte oss för att jobba in datan så man kan dra hem tidigare. Väl när ja kommit hem med ett jätte dåligt humör, är katten borta å ja har fått gå å leta efter henne flera gånger nu :S får se om hon kommer fram idag. Så nu tänker ja inte röra mej en meter mer än ner å äta å sedan titta på Greys Anatomy senare. Hoppas dan slutar bättre än den hittills vart.! 


Ha de bäst!  / J.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0