Snart Helg

Hejsan. Så idag är de då onsdag å de e nog en av dom tråkigaste dagarna i veckan, de e mitten av veckan å allt man väntar påe helg. Och i skolan e de verkligen inte den roligaste dagen heller, vi har data hela dagen! Från 8.25 till 16.00 Ofta man kan sitta vid en dator så länge :O Nej ! Så alla drar när dom känner för det, så vid tvåtiden åkte jag hemåt. Blev upphämtad i stora höga av mamma och Svante och drog in till stenungsund igen för att handla. Å sen hem hit, så har jag fått plockat undan lite på mitt rum. För man kunde verkligen inte komma in i de xD Å nu så fasta jag som vanligt framför datan, så sitter å väntar på mat och efter det är det träning som gäller. 18-21 i Scandinavium, ganska gott att träna därför de går lite fortare att åka dit och hem än va det gör att åka till Landvetter. Men ha en bra kväll!

Puss & Kram  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0