Onsdag..

Nu va de visst längesen jag skrev något här igen, men tiden går så himla fort nu för tiden. I söndags hade vi redan våran första uppvisning på Liseberg. Jag har ju räknat ner till den länge, å nu e den redan förbi. Och det är knappt en månad till jul :O Väldigt snart måste jag säga, men jag längtar. Lyssnar ju redan på jullåtar, har redan druckit Julmust och har redan ätit julkskinka. Så jag bara väntar :P haha Men jag tror de kommer gå minst lika fort dit som de gjort hitills. Om mindre än tre veckor åker jag till Österrike och kommer inte hem förän 21. Frågan är ju hur man ska hinna köpa alla julklappar :O Jaja de får väl lösa sig med tiden. Idag är jag iaf ledig från träningen så jag ska kolla massa filmer tror jag :) Och något One Tree Hill och 90210 avsnitt :P så de blir att bara mysa ner mig i soffan och de blir nog väldigt skönt ! :D Ha de bäst! 




Puss & Kram / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0