Utmaning

Jag blev utmanad av Josen:
Regler: Sätt in dessa regler och länka gärna till den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana nya i slutet av inlägget genom att skriva deras namn. Låt dem få veta att dem är utmanade!

1. Är så sjukt trött på morgonen att jag nästan alltid får springa till bussen!
2. Teamåkning är en av de bästa sakerna jag vet ! ;)
3. Jag är sjukt beroende av godis !! :D  haha
4. Jag är också sjukt mörkrädd ! :(
5.  Biter alltid på naglarna när jag är nervös eller rastlös :S
6. Måste alltid ha mobilen i närheten ! xD
7. Älskar min familj trotts att den e helt knäpp!
8. Hade de jobbigt att komma på svar till detta ! xD

Jag utmanar: Alla som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0