Vart tar tiden vägen egentligen?

Är så sjukt dålig på att uppdatera nu för tiden, men jag hinner verkligen inte med. De är träna skolan & Filip som jag typ hinner med, å knappt de! Har vart sjuk också så missade en del träning. Men igår va de uppvisning på Lisse igen :P alltid kul, men vädret sög och man kände att man glömt lite ! Så idag hoppas jag på bättre väder och ett perfekt åk.

Så imorse va de som vanlig träning 8-11. Så nu efter de har jag ätit, sminkat och fixat håret. Idag är det två uppvisningar. Och efter de blir de glögg-kväll med laget hemma hos Maggie. Det kommer nog bli jätte mysigt :) Och imorgon är det bara en vecka kvar tills vi åker till Österrike, å jag känner stress över när jag ska hinna packa :S Så troligen hinner jag inte skriva något mer här innan jag åker. Men jag ska försöka att skriva varje dag där nere så man iaf kan hänga med lite vad som händer. För för min del blir de två mobilfria veckor där nere. Vilket ska bli väldigt skönt. Längtar lite samtidigt som jag känner stress över allt :S Men nu ska jag se till så att jag får med mig allt som ska med till Liseberg.

Ha det bäst!!  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0