Vart tar tiden vägen ?

Nu va de längesen jag skrev något här känner jag. Men jag hade ingen träning i fredags eller i lördags, så på fredan blev de en sveng ut till Tjörn, mysigt och efter de plocka jag upp Filip på vägen hem så sov vi här :) På lördan va vi ute hos Mormor å Morfar på middag typ hela dan och på kvällen blev de bio :) Och i söndags va de träning. Sen va de redn måndag, vilket innebär skola och träning. Veckorna går så sjukt fort nu för tiden, de e redan bara 5 dagar kvar till första uppvisningen på Liseberg :O och 3½ vecka tills vi åkertill Österrike :O Inte alls långt kvar ju. Men nu ska jag äta å kolla en film, ha de bäst !

Puss & Kram /  J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0