HÖSTLOV!! :D

Sorry den dåliga uppdateringen men vi har inte haft något internet hemma på hela veckan. Men de har väl inte hänt allt för mkt de senaste de har vart skola å traäning. Och i fredags efter träningen åkte jag å Becka å kolla lite på Jacquelines match, så sen åkte vi ner till Donken å åt å snacka lite. Träffas ju typ aldrig de gamla "gänget" så de va härligt att bara träffas å snacka lite :P Och lördagen tillbringade jag i ishallen från 8-17. Först träning 8-11 sen mat och akutsjukvårds utbildning och is 14-17 igen, egentligen skulle jag, mamma å filip gått på High School Musical Ice Tour då, men de gick ju inte eftersom vi hade extra träning men jag å mamma fick iaf ändrat våra biljetter till söndan istället :) Så efter träningen lite så där halv död, åkte jag hem, där Lilly va på besök. Och senare på kvällen kom Nina hem till mig. Så en sveng till Ucklum för att lämna några skridskor på slipning och sedan fastna vi i soffan framför teven. Kolla på  Stärnor På Is, där Niklas och Marie åkte ut(!) Helt fel.! Jag som tillåmed röstade. Det skulle absolut vart Lotta & Torgny som skulle ut, ingen av dom åker ju snyggt inte ens Lotta! Håller med Jacqueline om att de ser utsom att hon åker med en rullator.! Jaja hoppas att dom inte kan fortsätta nu när Torgny är "skadad". HAHA. Men så går då så åkte jag å mamma till stan för att kolla på High School Musical. Å jag kan ju säga att man kände sig ganska stor där bland alla barnfamiljer xD HAHA Men de va kul iaf :) Jag skulle verkligen vilja jobba med sånt, sen längre fram i livet ;) Det ser verkligen hur kul ut som hellst. Jaja jag får väl fortsätta drömma om de :P

Å nu e de LOOV ! å de e hur skönt som hellst ! Jag ska verkligen vila ut mig denna helgen, de behövs verkligen ! Så idag blir de soffan å kolla film hela dan, så kanske jag kan göra något lite mer vettigt imorgon ;) Haha Ha de bäst!!

Masssa Pussar  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0