Julkänsla, lite tidigt kanske?

Hej igen.! Så nu har jag iaf fått städat halva mitt rum, mer än så orkar jag inte idag xD haha och plugga? Nej de har jag inte heller gjort XD haha så bra på att planera e jag :P Istället låg jag i sängen å kolla två One Tree Hill avsnitt :) Mkt roligare än plugg ;)



Å sen så kollade jag på The Grudge 2 med min lillebror och Timmie, haha typ skrattar sönder mig åt hur lättskrämda dom är xD Och efter de har jag inte gjort allt för mkt, men jag börjar få värsta julkänslan nu ( tidigt jag vet ) har redan börjat lyssna på jullåtar och druckit julmust. De ända som egentligen saknas är pepparkakor xD Men jag får väl vänta lite till med de :P Jaja nu ska ja se om de e något bra på tv eller nåt :p

Ha de bäst!  / J.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är helt normalt att man får julkänsla så tidigt när man åker i Surprise eftersom man börjar lyssna på jullåtar redan i september... ;)

2008-10-31 @ 16:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0