Lyckad Helg !

Så helgen va lyckad trotts mitt lyckade fall på träningen på fredan xD HAHA hade dock ont i huvudet i några dar men de e väl sånt man får ta haha :P Men så på lördag va de då träning 8-11 som vanligt och efter de åkte jag hem å hämtade en massa saker å drog sedan vidare till Filip :) Så va där en stund å sen blev de att åka å hämta Emma å dra hem till Challe :P Där även Anna var :) så vi fixade i ordning oss lite å drog sedan vidare till Skärhamn på förfest hos Lisa :) Mkt trevligt, Och måste ju bara säga att jag och Challs va grymt bra på Alias ;)




Så sen blev de då att dra vidare till Haddocks. Och jag hade en mkt lyckad kväll, alltid roligt att komma ut med kompisarna å göra något roligt :) Händer alldeles för sällan. Så sen på kvällen blev de hem till Challe där jag skulle sova. Och på söndag morgon var jag allt annat än pigg ! Så de blev att åka hem å lägga sig på soffan, där ja låg så gott som hela dan :P Rörde mig inte förän på kvällen då jag åkte med Filip hem till han, så sov hemma hos han :) Å skönt med sovmorgon på måndagen så vi kunde sova länge :P vilket jag behövde! Haha  Å som vanligt va de skolan & träning både i måndags å igår så orkar inte med så mkt mer än de. Är sjukt trött nu för tiden så borde nog sova mer tror jag :) Haha. Å nu sitter man då här i skolan och har data hela dagen, verkligen inte roligaste dan :( men men kan ju inte påstå att de e jobbigt iaf :P haha. Nej nu får de räcka för idag, kanske kommer lite bilder ikväll eller något också ? Om ja orkar vill säga :P Haha

Ha de bäst !  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0