Planering känns nödvändigt!

Hejsan. Gud va skönt det är med lov, jag verkligen njuter ! Men eftersom jag vaknade tidigt igår och inte kom i säng tidigt på kvällen för att jag hade träning till tio så va inte hemma förän elva, så tänkte jag att jag skulle sova länge idag. Men så blev de ju självklart inte klockan nio ringde telefonen. Men orkade inte svara å när jag sen gick ner å kolla vem som hade ringt så va de en sån där jobbig som bara ska fråga massa skit ! Han ringde igår med, fattar dom inte att ens föräldrar också jobbar precis som dom, dom är inte hemma dom konstioga tiderna dom ringer ! Så hmla störande. Så nu blev de att jag va uppe tidigt idag med, å idag har jag planerat att jag ska få städat mitt rum och plugga på specialidrotten som jag ska hålla ett tal på 20 min om en vecka :O tur att det är om konståkning som jag tycker e kul iaf :P Har planerat att dela upp allt jag ska göra denna veckan så jag verkligen hinner med allt utan att behöva stressa med allt en dag, så igår va ja duktig så städade lite på övervåningen och fick även tvättat en tvätt ;) haha :P Ochförtom min städning och mitt pluggande så är de nog bara träning sen ikväll, åtta till elva ! Typ sämsta tiden som finns ! Så imorgon SKA jag sova länge, så hoppas inte de e någon idiot som ringer å väcker mig ! HAHA

Förövrigt så är de:

19 dagar kvar till första uppvisningen på Liseberg!
39 dagar tills läger i Österrike!
56 dagar till Julafton !
169 dagar tills jag fyller 19!
Jag räknar ner ! :P HAHA ;)

Nej nu ska jag börja städa, kanske skriver något lite senare igen :P

Puss & Kram  / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0