Redan Fredag? :O

Hejsan, lite dålig uppdatering igen men jag blir verkligen seg av lov xD haha har inte fåttgjort något vettigt alls, bara träning varje kväll annars har ja så gott som inte lämnat huset xD Men jag har iaf fått sällskap här hemma av Filip, Mysigt :) Och idag va de träning som vanligt och sen efter den åkte jag för att hämta mamma på jobbet. Hem å åt och har efter de färgat håret :P De va verkligen på tiden ! Å de e väldigt populärt av Filip också, eller va säger du ? ;) Haha men nu ska jag kolla lite Desperate Housewives tror jag och sova! Måste åka hemifrån klockan sju imorgon så :P Och imorgon hoppas jag på en bra dag, först i ishallen och sedan hem till Becka, så de gäller att vara pigg! Sov så gott :)



Btw så är lovet snart slut :O Vart tog de vägen egentligen :( Räknar redan ner till nästa !

15 dagar kvar till första uppvisningen på Liseberg!
36 dagar tills läger i Österrike!
(Vilket innebär att mitt jullov börjar)
53 dagar till Julafton !
166 dagar tills jag fyller 19!

Puss & Kram / J.

Kommentarer
Postat av: Josen

Jag har utmanat dig på min blogg :)

2008-11-03 @ 00:33:57
URL: http://wallroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0