Tisdag, Å En Dag Närmare Lov!

Så nu har helgen försvunnit föbi as fort som vanligt, å ändå hade vi en extra dag ledig denna helgen. Vad händer egentligen? De va träning i fredags å sen blev de en sveng till stenungsund där jag sedan sov ho Filip :) På lördag började jag med en sveng ut till Tjörn där jag hälsade på mina favoriter, oc tränade lite. Sen drog jag å Challe till Landvetter för att stå i cafeterian, där de va tävling. Så köpte massa godmat som vi kunde äta :P så va där till sex istället för nio (som vi skulle vart, skönt!) Så de blev Burger King på vägen hem :P haha å sen drog vi ut till Tjörn igen, där vi va lite över allt typ :P Så blev en sen kväll men plocka upp Filip på vägen hem iaf :) Å söndagen blev väldigt lugt, plus träning på kvällen, för att sedan sova hos Filip så vi kunde dra till Torp igår :) Å på kvällen va de då träning som vanligt. Och idag va man då tillbaka i skolan, och allt jag egentligen väntar på e LOV! Men nu e de bara tre skoldagar kvar iaf :P De går nog fort :P Men nu ska jag kolla hur de går med maten, för sen e de träning ! Ha de bäst!!

Puss & Kram  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0