Vart tog helgen vägen ?

Så nu e veckan i full gång igen, varför ska helgerna gå så himla fort?? På fredan blev de donken med Challe innan jag drog till träningen å sen hände inte så mkt mer, på lördan så va de träning som vanligt 8-11, och sedan blev de en sveng ut till mormor å morfar på middag :D å efter de drog jag vidare hem till Challe, då vi bestämde oss för att sola :P (behövdes) och vi fick även sällskap av Anna :) så sen bestämde vi oss för att ha en lugn kväll med godis & film. Så de blev en sveng till Skärhamn för att köpa godis :) hälsa på Lisa & Bella blev de också :P Så sen va ja hemma hos Challe sågott som hela kvällen, kollade film & Stjärnor på is. Så på vägen hem, fick de också bli vägen om Filip :) Så va inte hemma allt för tidigt så kände mig väldigt död i söndags, såsov riktigt länge för en gångs skull :) Och senare på dan hade mamma typ något "hud party" haha och senare var Filip här. Så de va en lyckad helg men som vanlig gickden alldelas för fort.!

Och igår var man då tillbaka i skolan, men ingen träning som jag alltid har annars. Å deva ju tur för mig, eftersom att jag skulle hålla svenska tal idag och hade inte börjat igår :O men som vanligt när ja pluggar så e allt annat mkt roligare så när jag kom hem från skolan fastna jagju såklart vid teven, bästa programmen gick ju, först Desperate Housewives följt av Gossip Girl och sen One Tree Hill :O de e nog lätt att slita sig då xD Haha å sen skulle ja köra Svante till Stora Höga, så för att undvika pluggandet drog jag hem till Filip :) Så himla mkt bättre än att plugga! Men tillslut hade jag väl inget annat val än att åka hem å göra de jävla talet. Så vid halv tio började jag väl på riktigt då xD Haha så jag måste ju säga att de gick hyffsat bra idag, trotts dåligt tal och att jag blir AS nervös när ja ska snacka framför hela klassen :O xD haha. Så sen har jag väl inte gjort så mkt mer idag, utan nu väntar jag mest på att träningen ska börja. Känns som att de va en evighetsen, men de va ju faktiskt i lördags vi träna ;) haha tänk va lite ledighet kan göra :)

Ha de bäst !  
Puss & Kram / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0