Äntligen Helg :)

Så nu e de då äntligen helg igen :) Sjukt skönt måste jag säga. Började dagen med sovmorgon vilket var väldigt skönt :P sen va de då skolfoto som gällde, men jag lyckades komma försent och missa de :D haha jag har ju oroat mig inför de hela veckan å försökt komma på hur ja ska missa de, men ja lyckades utan att ja ens försökte XD HAHA men men, sen va de då teknik utveckling, den lektion blev inte lång så va inte ens i skolan i två timmar :P Nu e de dax att gå ner å äta å sedan dra till träningen :P Hoppas på en rolig träning å efter deså tror jag att jag ska bänka mig framför teven å inte röra mig en millimeter i onödan :P Haha Ha de bäst !

Over And Out  / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0