Dålig uppdatering av mig..

Hej, ganska dålig uppdatering här inne, men jag har bara inte orkat fått skrivit något. De har ju inte hänt allt för mkt den senaste tiden heller, har vart väldigt förskyld så har inte kunnat träna fullt, men annars e de mest skolan träna, hem  sova å sen börjar de om igen. Men idag e de då ledig dag, vilket e väldigt skönt :) Jag tänker verkligen inte göra något idag ska bara ligga i soffan å kolla på tv hela dan :) Jag borde plugga till matte provet som är imorgon, men smart som man e så glömde man ju matteboken i skolan :( De kommer gå så dåligt ! Men men inte så mkt att göra åt saken nu. Så nu ska ja fortsätta mitt teve tittande utan allt för dåligt samvete ;)

Kanske skriver senare. Ha de bäst !

Puss & Kram  / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0