Ledig Tisdag..

HejHej ! Gud va jobbigt de va att gå upp imorse :P de va helt sjukt vad de tog emot. Ville inget annat än att ligga kvar i sängen men men de blev upp å ta på sig å sedan ta bilen till skolan. Inte roligaste dagen på veckan, men men man får de inte bättre än man gör de. Men idag va iaf träningen inställd för ismaskinen va trasig. Så de va skönt för jag känner mej fortfarande inte helt frisk "/ Så istället kom Nina hem till mig :) Mkt trevligt, vi träffas ju inte allt för ofta, så de va baka som gällde! Som vanligt :P Vi slog på stort å baka både kladdkaka & muffins ;) Haha mkt gott :P Nu blir de då att parkera sig i soffan framför teven :P haha mkt gött :) Å imorgon blir de skolan & sen bio :D ska bli mkt trevligt :P Ha de bäst !

Puss & Kram  / J.

Kommentarer
Postat av: Josen

Haha! jag visste det! :p ja får typ assåligt å alla andra får typ ASBRA XD xoxo

2008-09-24 @ 08:52:04
URL: http://wallroth.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mm, jag vill också ha hemmabakat!! Usch va gott!

Hoppas du har det bra där hemma! =)

2008-09-25 @ 17:53:48
URL: http://niclasdotter.blogg.se/
Postat av: Niinna..

Vi e ju lätt bäst på at baka iaf!!! får se snart igen (L)

2008-09-27 @ 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0