Så tomt??

Hej, Lördag blev de då ut till tjörn till Madde efter träningen. Där vi tjejer tog de lite lugnt å förfesta lite sedan skulle dra vidare in till stan där vi träffa Jens. Blev en kul kväll men kom i säng sent så va ju inte jätte pigg igår. Men vid två skulle jag iaf vara i ishallen för att åka lite på en tränar utbildning å lite efter fyra var man på väg hem igen :P

Mamma hade även lagt ut katterna på blocket igår, så nu e alla sålda.! :O Så när ja kom hem var de en familj här å hämta Tarzan, de kommer kännas grymt tomt när alla katterna e borta sen "/ Jag menar här har dom sprungit runt å låtit som fyra elefanter i tre månader nu å plötsligt kommer vi bara ha en katt igen :S Jaja de kanske e skönt de med, att slippa allt katthår som e överallt och alla grejer som dom river ner hela tiden. Så sen kvällen tillbringades med Filip, Mysigt :) 

Men idag i skolan har ja ju gått runt som en zombie! Dom få timmarnas sömn mellan lördag & söndag har verkligen tagit på krafterna.! Men iaf, så blev de frisören efter skolan för att fixa till den fula utväxten, så nu känns de iaf lite bättre :) Så efter de va de bara att dra hem å byta om för att dra vidare till träningen. Så nu e hela min kropp helt DÖD! Så borde väl gå å lägga mej nu så jag orkar upp i morgon, annars så lockar de iofs väldigt mkt med att stanna hemma imorgon ? Hmm ja jag får tänka lite på de. Borde ju inte missa skolan (kommer ju va borta några antal dagar iår) Men jaja annars så får jag iaf glädja mej med att de inte e någon träning på onsdag, så då blir de bio med tjejerna :) Ska bli grymt kul, längtar!  Men nej sängen väntar !



Min Tarzan <3

Sov så gott / J.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Söt katt :D:D:D:D:D:D:D:D vad kom den ifårn?? jag vill länka till dig från min sida menvet inte hur man gör :P

2008-09-16 @ 16:09:07
URL: http://soleilsucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0