Tisdag

Ja blir nästan bara sämre å sämre på de här med att uppdatera, men de e så gott som bara skolan å träningarna som jag hinner med, å de e knappt de ! Men vi va lediga från träning i helgen iaf, så på lördag va de kräftskiva med laget :) Mkt trevligt. Så då börjades dagen med att jag mötte Emelie & Rebecka på maxi i mölndal. För att handla allt till kräfskivan, sen va de vidare till Rebeckas pojkvänns lägenhet där de va dax att baka kladdkakor och fixa lite annat inför kvälllen. Så klockan blev mer och vid fem tiden mötte vi Jempa i Landvetter som skulle visa oss vart lokalen (huset) låg. Så då va de bara att börja duka & få lite go stämmning innan laget skulle komma. Måste nog säga att de blev en lyckad kväll :) Med lekar & god mat och alla hade det glada humöret med sig. Så när alla skulle vidare in till stan för att fortsätta festen blev de att åka hem för min del :) Fast först hem till Filip å hämta han, så de blev en ganske sen kväll :) Men en mkt lyckad dag i helhet.

Söndagen blev mer lugn, va hemma så gott som hela dan förutom en sveng till Net On Net å lämna telefonen på lagning (jag vet, igen!) Så igår va de måndag, vilket inneber skola & träning. Innan träningen var de styrketester, vilket kanske inte gick så bra för min del :S tror de blev sämre än sist men vet inte säkert. Så sen va de hem å plugga psykologi.! Inte de roligaste att plugga på kvällen så blev en sen kväll igår och jag va inte piggast imorse. Så efter et antal snoozade minuter så kom jag till lut upp, å stressade som tusan men missar självklar bussen ändå. Så de blev till att ring mamma så hon fick köra mej till skolan. Då va de då dax för psykologiprovet.! Å gud va smart jag känner mej efter ett sånt prov, eller INTE!!! Men nu e de iaf gjort. Så nu hamna jag här framför datan innan de sen blir dax att dra till träningen. Å idag e de säsongstart för Desperate Housewives, å jag har ju träning då så måste be pappa att spela in de (A) haha så bra e de ju så man vill ju inte missa :P Känner att ja hinner inte följa alla mina serier som ja tidigare följt  haha så kanske borde lägga ner några ? Fast de vill ja inte xD

Men men nu ska jag iaf äta :P Det blev ju ett riktigt långt inlägg iaf. Men jag får nog försöka bli lite bättre på uppdateringen här. Och bilder från helgen kommer (tror jag iaf, om orken finns xD)

Puss & Kram  / J.

Kommentarer
Postat av: johanna

Låter som du hade en lyckad helg! :)

Du verkar som du har fullt upp ;) Men det är värt det :) Sen efter Mars så kommer allt du lagt på träningar och likande vara värt det. =) Som alltid ;) Och att man har världens bästa tid på dagen under tärningarna också :D Haha! Kämpa på! Ses nästa år =)

2008-10-01 @ 17:19:48
URL: http://niclasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0